Pro Vaše otázky a požadavky je zde naše infolinka.
e-mail: info@decent.cz

2019-11-18 10:48:58uživatel: nepřihlášenpřipojení: nezabezpečené (HTTP)

Decent Hosting: Časté otázky (FAQ) - Kompletní výpis

  • (001) Na který FTP server mohu nahrát své www stránky?
    • Jako adresu FTP serveru použijte vždy adresu sestavenou z vaší domény a z předpony www. Tento záznam bude vždy nasměrován na správný server, na kterém budou umístěny vaše www stránky.
    • příklad: www.vasedomena.cz
  • (002) Který POP3 server si v MUA nastavit abych mohl stahovat poštu?
    • Jako POP3 server uveďte vždy adresu sestavenou z vaší domény a z předpony pop3. Tento záznam bude vždy nasměrován na správný server, na kterém bude ukládána vaše příchozí pošta.
    • příklad: pop3.vasedomena.cz
  • (003) Kdy a jak obdržíme daňový doklad?
    • Daňový doklad vám bude zaslán neprodleně po uhrazení účtované částky způsobem, který si zvolíte při objednávce služby.
  • (004) Jakým způsobem mohu uhradit svou objednávku?
    • Po odeslání objednávky obdržíte výzvu k úhradě (zálohovou fakturu) na vaši e-mail adresu. Pokud jste svou e-mail adresu nezadali, bude vám výzva k platbě zobrazena přímo. Platbu provedete dle instrukcí bankovním převodem. Pokud potřebujete platit jinou formou nebo chcete dohodnout jiné platební podmínky, kontaktujte nás telefonicky nebo pošlete e-mail.
  • (005) Jak prodloužit objednávku služby na další období?
    • Pokud si nepřejete změnit parametry služby, bude vám výzva k úhradě na další období zaslána automaticky. Chcete-li provést změnu v poskytovaných službách, použijte Administrativní žádost, e-mail, nebo nás kontaktujte telefonicky.
  • (006) Lze objednat jinou kombinaci služeb, než nabízejí vaše programy?
    • Ano, je možné objednat služby "na klíč" dle vašich přání - za tímto účelem byl zřízen program Accord. Výsledná cena bude stanovena dohodou.
  • (007) Jak mohu změnit tarifní program, který využívám?
    • Změnu programu je možné dohodnout kdykoli na základě vaší žádosti, přičemž přechod bude uskutečněn ke konci započatého zúčtovacího období (nebude-li dohodnuto jinak). Protože je v ceně služby započítána sleva odvozená z ceny samotné a délky předplatného, nelze zpětně navrátit cenový rozdíl při přechodu na levnější program a takovýto přechod tedy nemá smysl. Pro přechod na program vyšší lze využít Administrativní žádost.
  • (008) Jak dlouho po vyplnění objednávky služby webhosting budou moje www stránky / doména funkční?
    • Na tuto otázku nelze přímo odpovědět. Doba nutná k zprovoznění služby webhosting závisí na mnoha faktorech, například na tom, zda již svou doménu vlastníte, nebo ji je potřeba teprve registrovat (zdržení na straně správce TLD), či využijete-li doménu naši. V principu lze říci, že nejméně času zaberou naše administrativní úkony, naopak nejvíce vás může zdržet pozdní úhrada služeb. Pokud tedy provedete platbu obratem, můžete si být jisti, že veškeré následné kroky provedeme s maximálním důrazem na rychlost. Pokud je pro vás rychlost zprovoznění služby klíčovým parametrem, neostýchejte se nás kontaktovat s žádostí o expresní vyřízení - Decent Hosting: Technická podpora.
  • (009) Jak mohu převést své www stránky / doménu k vám?
    • Ihned po obdržení vaší platby vygenerujeme u správce TLD potřebné formuláře, které vám zašleme k potvrzení. Po provedení změn bude vaše doména technicky funkční na našich serverech.
  • (010) Je možné zřídit doménu třetího řádu nebo dokonce domény třetího řádu?
  • (011) Jak lze změnit kontaktní či fakturační údaje domény?
  • (012) Jak velký prostor mám k dispozici pro své www stránky a co se stane, překročím-li ho?
    • Velikost datového prostoru je dána programem služeb, který využíváte. V závislosti na nastavení serveru a dalších okolnostech mohou při naplnění limitu nastat dva případy - nebude vám umožněno nahrát další data na server vůbec, nebo po jejich nahrání obdržíte e-mail s oznámením o překročení limitu a dalšími informacemi.
  • (013) Jakým způsobem lze umístit www stránky na server?
    • Po uhrazení platby za objednávku obdržíte e-mailem přístupové údaje ke svému FTP účtu. Pro přenesení dat na server můžete použít libovolného FTP klienta.
  • (014) Lze nějak zjistit návštěvnost stránek?
  • (015) Jaké skripty mohu používat?
    • Na serverech je nainstalováno PHP v některé z posledních ověřených verzí ze stabilní vývojové větvi. PHP je spuštěno v Safe Mode, přičemž jsou aplikovány některé další bezpečnostní restrikce. Pokud se domníváte, že díky problému na straně serveru nefunguje váš skript, kontaktujte nás - Decent Hosting: Technická podpora.
  • (016) Jaké databáze mohu používat?
    • K dispozici jsou databáze MySQL a PostgreSQL. Pro vytvoření účtu zašlete, prosím, Administrativní žádost. Vzdálená správa databází není umožněna z bezpečnostních důvodů, je však možné použít webové rozhraní na serveru. Pokud skutečně potřebujete přímý přístup do databáze, můžete požádat o udělení vyjímky nebo si lze objednat vlastní dedikovaný server.
  • (018) Jak zřídit další e-mailové schránky / aliasy?
    • Nové mailboxy či aliasy vám zřídíme na požádání - použijte Administrativní žádost. Jestliže počet již existujících mailboxů / aliasů dosahuje limitu, který vám dovoluje vámi využívaný tarifní program, je možné dohodnout se na přechodu na vyšší program či na individuálních podmínkách.
  • (019) Lze nastavit přeposílání obsahu e-mail schránky na jinou adresu?
  • (020) Zapomněl jsem přístupové heslo k FTP / e-mail účtu. Co dělat?
  • (021) Obdržel jsem zaslané autentifikační údaje a nemohu se jejich pomocí připojit k e-mail / FTP účtu. V čem je problém?
    • Zkontrolujte, prosím, zda zadáváte skutečně správné uživatelské jméno a heslo (nutno vzít v úvahu velká / malá písmena, umístění kláves Y a Z nebo číslic na vaší klávesnici; pozor také na záměnu např. malého l s velkým I či s číslem 1). Jste-li si naprosto jisti, že zadáváte správné přístupové údaje a váš přístup je zamítán, pošlete nám e-mail (Decent Hosting: Technická podpora) a sdělte nám podrobnosti vašich pokusů (zákaznické číslo, adresa serveru, datum a přesný čas, uživatelské jméno).
  • (022) Nenalezl jsem zde odpověď na svůj dotaz. Jak postupovat?
  • (023) Mohu vámi vystavený SSL certifikát použít, pokud provozuji Apache webserver a potřebuji HTTPS?
    • Ano, vystavený SSL certifikát lze použít popsaným způsobem.
  • (024) Jak mohu adresář ze strany webu chránit heslem?
    • Můžete použít omezení přístupu za pomoci htaccess, a to zdarma pokud to Váš program zahrnuje ve své ceně nebo za úplatu. O aktuálních cenách se informujte. V každém případě je nezbytně nutné zažádat o povolení htaccess pro konkretní adresář, který si prostřednictvím FTP přístupu předem připravíte.
  • (025) Jaký SMTP server si v MUA (e-mail klient) nastavit, abych mohl odesílat poštu?
    • Z technických důvodů je zvykem, že službu SMTP serveru zajišťuje poskytovatel internetového připojení (ISP). Adresa SMTP serveru má pak obvykle tvar např. smtp.razdva.cz, smtp.volny.cz, smtp.tiscali.cz apod. v závislosti na Vašem internetovém připojení. Správnou adresu SMTP serveru proto žádejte u Vašeho ISP.
    • příklad: smtp.razdva.cz
  • (026) Obdrželi jsme fakturu e-mailem - jak si ji mohu prohlédnout/vytisknout?
    • K otevření i tisku tohoto typu souboru (.pdf) můžete použít například program Adobe (Acrobat) Reader (zdarma ke stazeni na: www.adobe.com). Účetní zákon Vám však nenařizuje fakturu bezprostředně tisknout.
  • (027) Obdrželi jsme fakturu e-mailem a chybí na ní razítko a podpis.
    • Daňový doklad, dle účetního zákona, nemusí obsahovat ani jednu z těchto náležitostí. Vaše účetnictví již pravděpodobně obsahuje podobných dokladů mnoho. Namátkou jmenujme fakturaci poplatků za elektřinu, telekomunikační služby, výpisy z banky apod.

[výběr kategorie] [vypsat vše]

Pokud zde nenajdete odpověď na svoji otázku, neváhejte se zeptat: technická podpora

Valid XHTML 1.0!Valid CSS!

vypnout reklamunávrat nahoru
TOPlist